service nrpe
{
.
.
per_source = UNLIMITED
.
.
} restart xinetd.
Merhabalar, bu blogda sistem yöneticileri ve kendim için bir not defteri oluşturmak istedim. Karşılaştığım problemleri ve çözümlerini daha sonra benim ve aynı sorunları yaşayan başkalarının bulabilmesi için bir notlar şeklinde tutmaya başladım. Umarım benim işime yaradığı kadar sizlerin de işine yarar. Kerem ERSOY
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder